فهرست مطالب

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از راه های آسان برای اخذ اقامت در این کشور است. به دلیل پروژه های مختلفی که در این کشور وجود دارد امکان سرمایه گذاری برای افراد با سرمایه ها و امکانات مختلفی وجود دارد.

این کشور با اقتصاد روبه رشدی که دارد مکانی مناسب و ایده ای منحصر به فرد برای افرادی است که تمایل دارند مقداری از سرمایه خود را در خارج از کشور سرمایه گذاری کنند.

با در نظر گرفتن تکنولوژی ها و امکانات روز دنیا که در ساخت پروژه هایی مانند خانه و آپارتمان از آنها استفاده شده است. هزینه این نوع سرمایه گذاری ها نسبت به بسیاری از کشورهای همسایه مانند ترکیه تا حد زیادی کم هزینه و به صرفه می باشد.

همچنین تسهیلاتی که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است تا حد زیادی مناسب تر و در دسترس تر خواهند بود. در سال های اخیر قیمت املاک در این کشور نسبت به سایر کشورهای مدیترانه ای بسیار مناسب بوده است و بازار خرید و فروش مستغلات ارزان ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه داده است.

شاخص های سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس

کشور قبرس یکی از کشور های در حال توسعه می باشد که آینده بسیاری درخشانی در پیش رو دارد. اقتصاد این کشور همواره رو به پیشرفت بوده است. به همین دلیل سرمایه گذاران تمایل دارند در این جزیره سرمایه گذاری کنند. یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور قبرس شمالی، خرید ملک در این کشور می باشد.

خرید ملک یکی از مطمئن ترین و با ثبات ترین روش های سرمایه گذاری می باشد. با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک افراد می توانند اقدام به دریافت اقامت این کشور نمایند و یا از این راه کسب درآمد کنند.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی مزایای زیادی دارد. این مزایای باعث جذب سرمایه گذاران از سراسر جهان به این کشور شده اند.

• این کشور در حال توسعه می باشد و آینده خوبی دارد.
• آب و هوای این کشور بسیار عالی می باشد.
• موقعیت این کشور بسیار خوب است و نزدیک به کشور ایران است.
• قیمت ملک در قبرس شمالی نسبت به بقیه جزایر این منطقه کمتر است.
• دانشگاه های این کشور اعتبار بسیار خوبی در سطح جهان دارند.
• امنیت این کشور بسیار بالا است و می توانید با خیال راحت و با آرامش در آن زندگی کنید.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی
شرایط و هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی
هزینه هر متر خانه در شهرهای قبرس شمالی

هزینه هر متر خانه در شهرهای قبرس شمالی

  • هزینه هر متر خانه
  • 1580 یورو
  • 2750 یورو
  • 1030 یورو
  • 925 یورو
  • 1780 یورو
  • شهر
  • لارکانا
  • لیماسول
  • فاماگوستا
  • گیرنه
  • نیکوزیا

شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از زیباترین جزیره های خاورمیانه می باشد که به مروارید مدیترانه معروف است. این جزیره در سال های اخیر توجه بسیاری از جهانیان را به خود جلب کرده است. زیرا این جزیره از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی، اقتصاد رو به رشد و آب و هوای معتدل بهره مند می باشد. امروزه تقاضای زیادی برای خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد.

برخی از افراد جهت دریافت اقامت دائم این کشور اقدام به خرید ملک می کنند و برخی دیگر جهت داشتن مکانی برای گذراندن تعطیلات خود در قبرس شمالی. قصد شما از خرید ملک هر چه که باشد ابتدا باید در مورد قوانین خرید ملک در این کشور اطلاعات کسب کنید. زیرا قوانین هر کشوری با کشور دیگری متفاوت است و اگر طبق قوانین عمل نکنید ممکن است موفق به خرید ملک نشوید.

مراحل قانونی خرید ملک در قبرس

برای خرید ملک در کشور قبرس باید یک سری مراحل قانونی به صورت کاملا دقیق طی شوند. اگر مراحل قانونی خرید ملک به خوبی انجام نشوند ممکن است کار خرید ملک موفقیت آمیز نباشد و یا با تاخیر مواجه شود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که کار خرید ملک خود را به یک شرکت رسمی و معتبر در زمینه خرید املاک واگذار کنید.

زیرا این شرکت ها دارای وکلای مجربی هستند که با تمامی قوانین و شرایط خرید ملک در این کشور آشنا هستند. در نتیجه شما نگرانی بسیار کمتری بابت روند خرید ملک خواهید داشت. به طور کلی مراحل خرید ملک به صورت زیر می باشند.

1. ابتدا باید ملک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای این کار می توانید از شرکت های معتبر در این زمینه نیز کمک بگیرید.

2. بعد از نهایی کردن انتخاب ملک باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت نمایید. این کار برای رزرو ملک می باشد. این گونه فروشنده نمی تواند ملک را به فرد دیگری بفروشد. این مبلغ به طور میانگین هزار پوند تا دو هزار پوند می باشد.

3. بعد از پرداخت کردن پیش پرداخت باید ملک را از هر نظر بررسی نمایید تا بعدا هیچ گونه پشیمانی در این زمینه رخ ندهد. ملک مربوطه نباید خیچ گونه قرض و وامی داشته باشد.

4. بعد از بررسی ملک باید قرارداد خرید ملک در حضور وکیل قابل اعتماد و در دفتر ثبت اسناد رسمی انجام گیرد. در قرارداد مربوطه باید تمامی مشخصات مربوط به ملک، مالک و خریدار به طور کامل و دقیق ذکر شوند.

5. پس از عقد قرارداد باید مجوز خرید از انجمن شهرداری کشور قبرس شمالی گرفته شود.

6. پس از دریافت مجوز خرید باید مالیات مربوط به ملک پرداخت شود. سپس می توانید کار انتقال سند مالیک را انجام دهید.

چرا در قبرس شمالی ملک بخریم
اخذ اقامت به وسیله خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید واحد 1 خوابه در قبرس شمالی

واحد 1 خوابه طبقه 7. 60 متر

واحد 1 خوابه طبقه 9. 60 متر

واحد 1 خوابه طبقه 12. 61 متر

واحد 1 خوابه طبقه 15. 61 متر

واحد 1 خوابه طبقه 22. 61 متر

واحد استودیو طبقه همکف. 57 متر

واحد 2 خوابه طبقه 1. 135 متر

واحد استودیو طبقه اول . 56 متر

واحد دو خوابه طبقه 7. 142 متر

واحد 1 خوابه طبقه 10. 90 متر

واحد 2 خوابه طبقه 17. 140 متر

واحد 2 خوابه طبقه 10. 112 متر

واحد ویلایی 3 خوابه. 170 متر

واحد ویلایی 2 خوابه . 150 متر

واحد دوبلکس طبقه اول 3 خوابه . 124 متر

املاک قابل خرید در قبرس شمالی

همانطور که قبلا ذکر شد افراد برای خرید ملک در کشور قبرس شمالی با هیچ گونه محدودیتی روبرو نخواهند بود زیرا پروژه های فراوانی مطابق با سرمایه و سلیقه های مختلف وجود دارند که میتوان آنها را خریداری کرد. مهم ترین و محبوب ترین آن ها که بیشتر مورد توجه افراد سرمایه گذار خارجی قرار گرفته اند شامل:

1: سوئیت یا واحدهای استودیو آپارتمانی که متراژ آن ها زیر 50 متر مربع می باشند. این سوئیت ها دارای فضایی یکپارچه و بدون اتاق خواب می باشند که قیمت پایه آن ها از 38000 پوند شروع شده و با در نظر گرفتن امکاناتی که در آن ها به کار گرفته میشوند قیمتشان متفاوت است.

اگر هزینه ذکر شده را به تومان حساب کنیم در حدود 1 میلیارد و 450 میلیون تومان خواهد بود که گزینه ای مناسب برای افرادی می باشد که با سرمایه ای اندک به دنبال خریداری یک آپارتمان کوچک در این کشور می باشند.

2: واحد های آپارتمانی یک خوابه، قیمت پایه این نوع خانه ها از 58000 یورو شروع خواهد شد و با توجه به تسهیلات و امکانات به کار رفته در آن ها قیمت نیز متفاوت خواهد بود. اگر یورو را به واحد پول کشور خودمان حساب کنیم هزینه تهیه این خانه در حدود 2 میلیارد 204 میلیون تومان خواهد بود.

دیگر املاک قابل خرید در این کشور

3: واحد های آپارتمانی دو خوابه 90 متر، هزینه این نوع خانه ها را اگر با تومان برآورد کنیم حدودا 3 میلیارد تومان خواهد بود. قیمت نهایی و تمام شده این خانه ها تا حد زیادی به امکانات به کار رفته و همچنین زمان تحویل پروژه بستگی دارد.

4: پنت هاوس با متراژ 300 متر مربع، پنت هاوس واحد های لوکس و شیکی هستند که در اکثر آپارتمان های امروزی وجود دارند. قیمت این نوع واحد آپارتمانی از قیمت پایه 150 هزار پوند شروع خواهد شد و با توجه به امکانات و پروژه هایی که در این نوع آپارتمان اجرا خواهند شد قیمت نیز تغییر خواهد کرد.

5: خانه های ویلایی، خرید این نوع خانه ها در حدود 4 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

قیمت تمام شده خانه ها

قیمت تمام شده این نوع خانه ها با توجه به موقعیت پروژه ای که خانه در آن واقع شده است متغیر است.

نکته: یکی از مهمترین نقاط قوت سرمایه گذاری در این کشور تسهیلاتی است که شرکت های سازنده این پروژه ها در نظر گرفته اند و شرایط مناسبی را فراهم آورده اند تا همه افراد با هر سرمایه و توان مالی بتوانند در این کشور سرمایه گذاری کنند.

همچنین با توجه به فروش انواع خانه و آپارتمان ارزان قیمت در این کشور، افراد می توانند نسبت به خرید این نوع املاک اقدام نمایند تا بدین وسیله اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

  • هزینه اجاره مسکن
  • نوع خانه
  • آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر
  • آپارتمان دو خوابه در حومه شهر
  • آپارتمان یکخوابه در مرکز شهر
  • آپارتمان یکخوابه در حومه شهر
  • قبرس شمالی
  • اجاره ماهیانه
  • 1700 تا 2200 لیر
  • 2600 تا 3400 لیر
  • 1600 تا 2100 لیر
  • 2300 تا 2600 لیر

خرید ملک در قبرس شمالی به صورت اقساط

یکی از بهترین و باصرفه ترین راه های خرید ملک در قبرس شمالی خرید به صورت قسطی و بدون بهره بانکی است.

سیستم بانکداری این کشور بستر مناسبی را برای گرفتن وام به صورت دراز مدت و چندین ساله برای متقاضیان خرید انواع خانه و آپارتمان و یا هر نوع سرمایه گذاری دیگری را فراهم کرده است.

نکته: واحد پول کشور نامبرده لیر می باشد و در خرید و فروش های روزانه باید از این واحد پولی استفاده کرد اما در معاملات ملکی و مستغلات از پوند انگلستان استفاده می شود.

افزایش ارزش سرمایه بوسیله خریداری ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی شاه کلید افزایش ارزش سرمایه برای افرادی است که به دنبال ازدیاد سرمایه خود و ارزش آن می باشند زیرا در چند سال اخیر معاملات زمین و ساخت خانه و آپارتمان در بخش های مهم و کلیدی این جزیره زیبا به طور چشمگیری رشد داشته است.

زیرا شرکت های سازنده این پروژه ها به جای استفاده از وام و تسهیلات بانکی از سرمایه شخصی استفاده کرده اند.

بنابراین این بخش از صنعت به هیچ عنوان تحت تاثیر رکود اقتصادی حاکم بر جهان قرار نگرفته است وهمین امر سبب تمایل بیش از پیش افراد برای سرمایه گذاری در این بخش شده است.

نکته قابل توجهی که دراین باره وجود دارد این است که سرمایه گذاری در بخش مستغلات این کشور در میان مدت و دراز مدت سود قابل توجهی را برای سرمایه گذار به همراه خواهد داشت.

با وجود شرایط نامساعد اقتصادی که بر کشورمان حاکم شده است کسب درآمد ارزی در یک شرایط مطلوب بهترین راه برای افزایش سرمایه است.

خرید ملک در قبرس شمالی دارای چه مزایایی است
شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی

اخذ اقامت به وسیله خرید ملک در قبرس

افرادی که به دنبال اخذ اقامت هستند می توانند به وسیله خرید ملک در قبرس شمالی و بعد از صدور سند ملک از طرف شرکت های سازنده پروژه نسبت به این امر اقدام نمایند زیرا روند اداری خرید مستغلات در این کشور بسیار آسان است و افراد با پرداخت 30 درصد از کل مبلغ مورد توافق به صورت رسمی صاحب خانه و یا آپارتمان و یا زمین خواهند شد.

بعد از طی این مرحله گرفتن اقامت در کمتر از یک ماه میسر خواهد شد و جالب تر آن است که بعد از اخذ اقامت بدون نیاز به زندگی مداوم می توان کارت اقامت 5 ساله را دریافت کرد.

دریافت این کارت تحت هیچ شرایطی افراد را ملزم به اقامت دائم و همیشگی در این کشور نخواهد کرد بلکه بعد از گذراندن تمامی این مراحل افراد می توانند زمین، خانه و آپارتمان و یا مغازه خود را اجاره داده و سپس به کشور خود بازگردند.

خرید ملک در قبرس شمالی و امکان اجاره دادن آن

با وجود صنعت گردشگری و رفت و آمد بالای گردشگران خارجی به این جزیره و همچنین استقرار چندین دانشگاه صاحب نام و بین المللی در این کشور، سبب شده است تا اجاره دادن مستغلات برای مالکین بسیار راحت باشد.

شهرهای فاماگوستا و گیرنه دو شهر مهم این کشور هستند که با توجه به قرارگیری در مناطق بکر و کوهستانی و همچنین وجود سایت های فرهنگی و تاریخی به مقصد بسیاری از دانشجویان و توریست های خارجی تبدیل شده اند. بنابراین سرمایه گذاری در این دو شهر می تواند در کوتاه مدت درآمدی بین 10 تا 12 درصد از کل ارزش سرمایه را به سرمایه گذار بازگرداند.

چرا در قبرس شمالی ملک بخریم

آیا چشم اندازی برای املاک قبرس شمالی و شروع زندگی خود در قبرس شمالی دارید؟

آیا انتخاب عالی از املاک با قیمت های پایین ملک از 40000 پوند جذب شما شده است؟

نرخ جرم پایین، محیط زیبا، آرام، طبیعی و زیست بوم در آفتاب مدیترانه

ما در آژانس بین المللی املاک قبرس شمالی تقریباً 10 سال است که به بازدیدکنندگان خود کمک می کنیم تا به زندگی جدید خود در قبرس برسند.

وضعیت سند مالکیت یک ملک در خارج از کشور تنها مهم ترین چیزی است که صاحب ملک جدید قبرس شمالی قبل از خرید باید بررسی کند. اما اگر تازه وارد بازار املاک قبرس شمالی شده اید، ممکن است در ابتدا هنگام جستجوی آنلاین ملک، اصطلاحات مختلف سند مالکیت شما را دچار سردگمی کند.

خبر خوب این است که تمام املاک در قبرس شمالی که دارای سند قانونی صادر شده توسط دولت قبرس شمالی نوشته شده اند و طبق قانون قبرس شمالی به مالکان جدید حمایت قانونی می کنند.

فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای سرمایه‌گذاران ملک در قبرس شمالی وجود دارد، با بهترین عملکرد سرمایه‌گذاری‌های ملکی قبرس شمالی که بیش از 10٪ بازده اجاره را در سال به دست می‌آورند. ما می‌توانیم شما را برای یافتن بهترین املاک سرمایه‌گذاری متناسب با سبک زندگی و نیازهایتان راهنمایی کنیم. ما می خواهیم شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • شرایط پرداخت خرید ملک
  • 30 درصد عقد قرارداد 40 درصد موقع ساخت و ساز 30 درصد مابقی هم موقع تحویل کلید
  • استخر
  • کفپوش سرامیک
  • آشپزخانه با کیفیت بالا
  • حمام کاملا مجزا
  • کاشی و سرامیک با کیفیت بالا
  • پنجره های دوجداره پانورامیک
  • نورپردازی محیطی
  • درب ورودی فلزی
  • دیگ بخار برای آب گرم
  • زیر ساخت برای اینترنت و تلویزیون
  • اینترکام
  • آسانسور
  • امکانات ملک
  • پارکینگ خودرو
  • دو استخر بزرگ در مجموعه
  • استخر کودکان
  • پارک آبی
  • زمین بازی و پارک کودکان
  • فضای سبز مهندسی شده
  • دروازه های خودکار
  • نگهبانی درب ورودی-نظارت تصویری
  • بار و کافه نزدیک استخر
  • زمین تنیس
  • زمین والیبال و بسکتبال
  • مرکز تناسب اندام
  • رستوران و کافه

انواع سند های ملکی در کشور قبرس شمالی

قبل از پرداختن به خرید ملک در قبرس شمالی و بررسی انواع سند های ملکی لازم است توضیح مختصری درباره تاریخ مجادله و اختلاف بین هر دو جزیره شمالی و جنوبی داده شود.

این کشور در سال 1947 دچار مناقشه داخلی شد. این اختلافات بر سر احقاق حق شهروندان ترک قبرسی بود و نتیجه آن جدایی دو بخش جنوبی و شمالی این جزیره بود.

بعد از این اتفاق شهروندان ترک به قسمت شمالی و شهروندان قبرسی به قسمت جنوبی نقل مکان کردند این امر سبب به جا ماندن زمین و املاک رها شده زیادی در هر دو طرف شد بنابراین برای خرید و فروش این املاک سند های متنوع و مختلفی به وجود آوردند که عبارتند از:

سندهای ملکی مختلف در قبرس شمالی

1: سند ترکی، بهترین و مطمئن ترین و البته گران ترین نوع سند در این کشور است. زیرا سند مورد نظر متعلق به زمینی است که صاحب آن از قبل اهل جزیره شمالی بوده است و در نتیجه هیچ دعوایی بر سر آن نبوده و نخواهد بود.

قیمت خانه و آپارتمان و زمین هایی که دارای این نوع سند باشند 20 تا 30 درصد گران تر از مستغلات دیگر می باشند.

2: سند معاوضه ای، این نوع سند یکی از متداول ترین سند هایی است که برای بسیاری از زمین های هر دو قسمت شمالی و جنوبی جزیره در نظر گرفته شده است.

بعد از امضاء صلح نامه میان هر دو کشور، دولت ها اقدام به ارزش گذاری زمین ها و املاک به جا مانده در هر دو طرف کردند و طبق آن به صورت قانونی و رسمی اقدام به معاوضه این املاک میان افراد و ساکنین دو کشور کردند.

3: سند معلق، زمین و یا خانه هایی که دارای این نوع سند باشند.به هیچ عنوان برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز مناسب نیستند زیرا دارای وضعیت مشخصی نیستند و یا این که در فرایند معاوضه قرار دارند و امکان دارد در شرایط خاص سند آنها باطل اعلام شود.

4: سند خارجی قبل از سال 1947، این مدل سند از معتبر ترین سند های ایجاد شده می باشد که مشخصا در اختیار مالکان انگلیسی می باشند که در این جزیره ساکن بوده اند.

زمین، خانه و آپارتمانی که دارای این سند باشند بسیار گران قیمت هستند. به طور کلی حدود 3 درصد از کل املاک و اراضی جزیره دارای این نوع سند می باشند.

برای دریافت بهترین مشاوره ها در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی با ما در ارتباط باشید .

چه املاکی در قبرس شمالی قابل خرید می باشد
خرید ملک در قبرس شمالی به صورت اقساط چگونه است

مراحل و فرایند خرید ملک در قبرس شمالی

اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید سعی کنید تمام قوانین و موارد مربوط به این پروسه را مو به مو رعایت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

قدم اول برای این کار این است که بعد از انتخاب ملک مورد نظر خود با فروشنده بر سر قیمت نهایی و چگونگی تحویل آن مذاکره کنید تا به توافق برسید.

قدم دوم برای انجام این کار استفاده از تجربیات یک وکیل پایه یک و با تجربه است تا شما را در همه مراحل انجام کار همراهی کند.

قدم سوم گرفتن گواهی سوء پیشینه در محل اقامت خود می باشد.

قدم چهارم که برای انجام این کار باید برداشته شود دریافت پیش نویس قرارداد خرید ملک می باشد که توسط وکیل آماده شده است.

قدم پنجم، تایید پیش نویس قرارداد توسط اداره املاک کشور مذکور

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی نسبت به کشورها و جزیره های دیگر دریای مدیترانه بسیار به صرفه تر است. زیرا املاک این جزیره از قیمت عادلانه و مناسبی برخوردار هستند. اگر قصد افراد از خرید ملک اخذ اقامت باشد باید ملک آن ها بیشتر از 125 هزار پوند ارزش داشته باشد. اما خریداران هرگز مجبور نمی شوند برای یک ملک بیشتر از ارزش آن هزینه بپردازند.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی شامل هزینه های ثبت سند، هزینه مالیات، هزینه انشعابات و هزینه خود ملک می باشد.

هزینه ملک بستگی به متراژ آن، موقعیت ملک و نوع سند مالیک آن بستگی دارد. ملک هایی که در پایتخت قبرس شمالی و در کنار ساحل قرار دارند از قیمت بیشتری برخوردار می باشند. همچنین خرید خانه های ویلایی هزینه بیشتری می طلبد.

هزینه های ثبت سند شامل هزینه ثبت اسناد رسمی می باشد که به طور متوسط 150 لیر می باشد. هزینه مالیات در قبرس شمالی بسیار کم می باشد. این هزینه شامل 5 درصد از کل ارزش ملک می باشد. هزینه انشعابات نیز شامل هزینه های پروژه و سازنده ملک است که 2 درصد از کل هزینه ملک را شامل می شود.

ثبت سرمایه بعد از خرید ملک در Northern Cyprus

بعد از صدور مجوز خرید برای شخصی که اقدام به خرید کرده است وکیل با اطلاع و اجازه فروشنده مراحل کار انتقال سند را آغاز خواهد کرد.

اولین کار این است که باید مالیات انتقال سند که تقریبا 3 درصد از کل ارزش سرمایه است را به دولت پرداخت کرد. سپس باید 5 درصد از مبلغ کل فروش که مالیات بر ارزش افزوده نام دارد پرداخت شود و در نهایت مالیات شهرداری و هزینه های حقوقی را پرداخت کرد.

افرادی که اقدام به خرید ملکی کرده اند که قبلا باز فروش شده باشد لازم نیست که مالیات برارزش افزوده را پرداخت نمایند زیرا این مبلغ قبلا توسط خریدار قبلی و در زمان انتقال سند پرداخت شده است.

لازم به ذکر است که افراد مهاجر و خارجی تنها می توانند دو ملک را در این کشور خریداری نمایند. و در صورت خرید املاک بیشتر هیچ نوع سندی از طرف این کشور برای آنان صادر نخواهد شد.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

Buy property in Northern Cyprus دارای مزایای فراوانی است که مهم ترین ها شامل موارد زیر می باشد.

1: به سبب پایان یافتن انزوای اقتصادی و سیاسی این جزیره و همچنین تمام شدن مناقشات بر سر املاک از سال 2010 این کشور شاهد رونق در ساخت و ساز بوده است و در سال های اخیر این رونق و شکوفایی به اوج خود رسیده است.

2: پرداخت وام با شرایط مناسب و اقساط بلند مدت به افرادی که تمایل به خرید املاک در این کشور دارند.

3: امنیت بالای اقتصادی و سیاسی حاکم بر جزیره

4: وجود سیستم بهداشتی عالی

5: ایجاد قوانین آسان برای سرمایه گذاری خارجی توسط دولت این کشور

6: پایین بودن هزینه های مربوط به زندگی

سرمایه گذاری در یک کشور امن خارجی ایده ای مناسب و البته جالب برای افزایش سرمایه است. با توجه به قوانین متفاوتی که هر کشوری برای این نوع معاملات وضع کرده است بهتر است قبل از انجام هر کاری با یک وکیل باتجربه و مجرب مشورت شود.

چرا در قبرس شمالی ملک بخریم

انواع ملک در قبرس شمالی

املاک و مستغلاتی که در قبرس شمالی خرید و فروش می شوند انواع زیادی دارند. یعنی نوع سند مالیک این املاک با یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامه به برخی از انواع املاک در قبرس شمالی اشاره ای خواهیم کرد.

املاک ترکی

این املاک جز املاکی هستند که از قدیم الایام و قبل از آن که قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شود، در اختیار ترک ها بوده است. تقسیم شدن قبرس در سال 1974 رخ داد. هنگامی که یونانی ها برای حاکمیت دست به کودتا زدند، کشور ترکیه به این کشور حمله کرد و شمال آن را تحت حاکمیت خود در آورد. به همین دلیل امروزه قبرس به دو بخشی شمالی (ترک نشین) و جنوبی (یونانی نشین) تبدیل شده است.

املاک خارجی

این املاک جز املاکی می باشند که قبل از تقسیم بندی قبرس در اختیار افراد اروپایی و یا افراد خارجی دیگر بوده اند.

املاک قبرسی

بهترین املاکی که ارزش خریداری بالایی دارند، املاک قبرسی می باشند. زیرا این املاک نسبت به بقیه ارزان قیمت تر هستند و جز خرید های بهتر و امن تر محسوب می شوند. املاک قبرسی جز املاک هایی هستند که بعد از جنگ ها و تقسیم بندی های سال 1974 به ترک های قبرسی داده شد. این املاک به عنوان غرامت و جبران خسارت به ترک ها داده شد. زیرا اکثر ترک های قبرسی زمین های شان را در طی این جنگ از دست داده بودند.

املاک TDM

این املاک بعد از جنگ های سال 1974 به مهاجر های ترک و ترک هایی از طبقه کارگر اهدا شدند.

املاک آزاد

این املاک توسط خود فروشنده و خریدار معامله می شوند و هیچ گونه واسطه ای ندارند. برای خرید این املاک ابتدا باید فرد فروشنده و خریدار در حضور یک وکیل و تخت نظارت او، قراردادی را تنظیم کنند. این قرارداد باید شامل تمامی مشخصات ملک، مدت زمان تکمیل کردن خرید، قیمت و … باشد. بعد از عقد قرارداد و امضا کردن آن، قرارداد به وزارت کشور فرستاده می شود.

املاک اجاره ای

این املاک جز املاک اجاره ای بلند مدت هستند که توسط دولت قبرس شمالی اجاره داده می شوند. به این کار خرید اجاره ای نیز می گویند. مدت زمان این خرید تنها 49 سال می باشد. برای خرید این نوع املاک باید فرم درخواست خود را به وزارت گردشگری قبرس شمالی ارسال نمایید.

خرید ملک در قبرس شمالی به صورت اقساط
قیمت خانه در قبرس شمالی به پول ایران

سوالات متداول

آیا با خرید ملک در قبرس شمالی میتوان ویزا گرفت؟

بله با پرداخت 30 درصد از مبلغ ملک میتونید صاحب خانه شوید و اقامت خود و خانواده تون را بگیرید و بصورت اقساط مابقی هزینه ملک را پرداخت کنید.

قیمت خرید ملک در قبرس شمالی چقدر میباشد؟

شروع قیمت 35000 پوند انگلیس میباشد که این مبلغ برای سوئیت ها و واحدهایی با متراژ 45 متر میباشد.

مردم قبرس شمالی به چه زبانی صحبت میکنند؟

بیشتر مردم قبرس شمالی به زبان ترکی استانبولی صحبت میکنن و درصدی از انها به انگلیسی مسلط هستند.

آیا قبرس شمالی برای زندگی مکانی مناسب میباشد؟

بله چون نرخ های خرید ملک و مهاجرت نسبت به نیمه جنوبی پایین تر است و مکان ارامتری برای زندگی دارد.

آیا امکان خرید ملک بصورت اقساط در قبرس وجود دارد؟

بله این امکان برای خریداران بصورت اقساط 60 ماه بدون بهره امکان پذیر میباشد.

هزینه خرید ملک در قبرس گرانتر است یا در ایران؟

در حال حاظر خرید ملک در قبرس از 37000 پوند شروع میشود که با توجه به نرخ پوند هزینه کمتری نسبت به ایران دارد و نکته جالب اینکه شما با پرداخت 25 درصد میتونید کلید ملک خود را تحویل بگیرید.

آیا با ارزهای دیجیتال میتوانیم در قبرس ملک بخریم؟

بله با تمام ارزهای دیجیتال امکان خرید ملک را دارا خواهید بود.

مراحل خرید ملک در قبرس چه مدت زمان میبرد؟

شما در مدت 24 تا 48 ساعت میتونید کارهای خرید را انجام بدهید.

آیا بعد از خرید ملک سند مالکیت بنام خریدار خواهد شد؟

بله بعد از پرداخت اخرین قسط سند بنام خریدار ثبت خواهد شد.

آیا کشور قبرس شمالی دارای امنیت بالایی است؟

بله این کشور پنجمین کشور امن دنیاست.

19 پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      برای خرید ملک در قبرس شمالی انتقال پول به چند روش انجام میگیرد یک از طریق داشتن ارزهای دیجیتال با بیت کوین و تتر میتوان پرداخت کرد ،روش دوم ارسال از طریق صرافیهای معتبر انجام میشود که کارمزد از خریدار کسر خواهد شد،روش سوم برای مشتریان با پاسپورت کشورهای دیگر از طریق حساب بانکی ای دارند این کار صورت میپذیرد.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      حداقل برای خرید ملک باید 300 هزار یورو پول داشته باشید و زمان درخواست اقامت باید 200 هزار یورو مبلغ ملک رو پرداخت کنید

      پاسخ
  1. رضایی
    رضایی گفته:

    سلام وقت بخیر ایا با داشتن مبلغ 1 میلیارد تومان بعنوان پیش پرداخت و بصورت اقساطی میتونم در قبرس شمالی خانه خریداری کنم ممنونم میشوم راهنمایی کنید .

    پاسخ
  2. حمید عباسی
    حمید عباسی گفته:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم برای خرید ملک در قبرس نیاز به مدرک زبان هستش با تشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      اگر ملک شما 120000 یورو باشد و درآمد بین 1200 تا 1500 دلار داشته باشید میتوانید اقامت دائم بگیرید.

      پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      بله یکی از راه های خرید ملک در این کشور خرید اقساطی آن هست چون شما میتوانید وام بلند مدت بدون بهره بانکی دریافت کنید.

      پاسخ
  3. میثم شکوهی
    میثم شکوهی گفته:

    میخواستم بپرسم ایا همچنان میتوان با خرید ملک در قبرس ویزای این کشور را دریافت کرد؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام برای دریافت اطلاعات کامل در این مورد به واتس آپ شرکت پیام بدهید همکارن در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد.

      پاسخ

تعقیب

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    *

    code

    4.8/5 - (29 امتیاز)